جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش محمدرسول الله در مراکز هشتگانه شهرستان‌های این استان در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در حاشیه تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره منهاج  به رسانه ها گفت: مرحله اول رزمایش و همایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(2) با شرکت گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان به منظور ارتقای توان رزمی و فرهنگی در قالب 2 قرارگاه در عصر روز جمعه هفته جاری و صبح شنبه هفته آینده در پادگان امام جعفرصادق(ع) یاسوج برگزار می‌شود.

وی گفت: این دو قرارگاه یکی قرارگاه رزمی امام هادی(ع) و دیگری قرارگاه محرومیت زدایی است که 150 گروه جهادی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی به مناطق مختلف استان اعزام می‌ شوند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری چنین رزمایش هایی برای بالابردن توان رزمی گردان های عاشورایی را ضروری خواند.

انصاری از رسانه‌ها خواست اخبار و گزارش‌های رزمایش محمدرسول الله ۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد را به‌طور ویژه به اطلاع افکار عمومی برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.