به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: طی هفته گذشته در ادامه طرح های ضربتی مبارزه با مواد مخدر 2 هزار و 79 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس مناطق مختلف استان کشف شد.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان های سیرجان، رودبار جنوب و زرند طی چند عملیات مشترک با همکاری پلیس استان های اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی در مجموع 719 کیلوگرم تریاک کشف و 9 قاچاقچی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج نیز طی سه عملیات جداگانه در مجموع 544 کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح ممنوعه کشف و چهار قاچاقچی را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: 2 عملیات دیگر مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان های ریگان و رودبارجنوب رقم خورد که طی آن 234 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس ریگان با نرماشیر و 295 کیلوگرم تریاک طی 2 عملیات دیگر از سوی ماموران پلیس رودبار جنوب کشف شد.
مسئول ارشد انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در یک عملیات با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در یک مکان مشخص در شهر راین مطلع شدند که پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این محل 169 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
سردار بنی اسدی فر ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی راین نیز هنگام پایش خودروهای عبوری این محور از یک دستگاه وانت حامل بار خرما 19 کیلو و 750 گرم تریاک و از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا 98 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
وی با اشاره به کشف در مجموع 2 هزار و 79 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 20 قاچاقچی و توقیف 14دستگاه خودروی سبک و سنگین تاکید کرد: استان کرمان در سایه تلاش بی وقفه مجریان نظم و امنیت هیچگاه محدوده امنی برای سوداگران مرگ نبوده زیرا در این زمینه همواره با جدیت و تمام توان عمل می شود.
استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل تردد باندهای قاچاق مواد مخدر است که برای مبارزه با آن هزینه های زیادی متحمل می شود.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.