به گزارش ایرنا، امین باقری صبح دوشنبه در جمع کارکنان فرمانداری اظهار کرد : تولید کالاهای داخلی و تکیه بر داشته های خودی نقش موثری در پویایی اقتصاد کشور ایفا می کند.
وی گفت :حمایت از تولید و مصرف کالای داخلی یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی و در حقیقت تکمیل کننده حلقه اشتغالزایی پایدار محسوب می شود.
فرماندار ریگان تصریح کرد :یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و مصرف کالای داخلی است که باید در زندگی ما نهادینه شود.
باقری افزود: باید در خریدهای کالاهای مورد نیاز در ایام عید نوروز، با انتخاب کالاهای داخلی از اقتصاد کشور حمایت کرد.
وی با بیان اینکه سالم بودن زنجیره تولید و تولید کالاهای با کیفیت سبب رضایتمندی مصرف کننده می شود اظهار کرد: فراهم کردن رضایتمندی مصرف کننده خود افزایش سود شرکت تولید کننده را به همراه خواهد داشت .
رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند: 'مصرف (کالای) داخلی، تولید داخلی را افزایش می‌دهد،تولید داخلی که افزایش پیدا کرد... بیکاری برطرف می‌شود،تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیدا کند، اینها همه به هم متصل است،یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.'
دولتتدبیر و امید نیز تاکنون اقدامات زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید داخل و رونق اقتصادی انجام داده‌ است که از جمله آنها می‌توان به 'بسته خروج از رکود' اشاره کرد.
رئیس جمهوری هدف از این اقدامات را 'رونق تولید و افزایش فرصت‌های شغلی با استفاده از نیروی کار ایرانی' اعلام و بر ضرورت فرهنگ‌ سازی برای خرید کالاهای با کیفیت ایرانی تاکید کرده است.
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.