به گزارش ایرنا ، سردار رضا بنی اسدی فر شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این آمار تاسف بار به‌دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.
وی به کمبود ابزار فنی و الکترونیکی برای کنترل جاده ها در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: با وجود 25 هزار کیلومتر راه با حداقل امکانات فنی و الکترونیکی روبه‌رو هستیم.
** کاهش جرائم خشن در جنوب کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از برگزاری 400 کارگاه آموزشی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این کارگاه های آمورشی در زمینه کنترل خشم، مهارت های زندگی و خود مراقبتی برگزار شد و امروز شاهد کاهش جرائم خشن در جنوب کرمان هستیم که این مهم با برگزاری این کارگاه های آموزشی محقق شده است.
وی با بیان اینکه رسانه ها دارای ظرفیت هایی هستند و باید از این ظرفیت ها استفاده مطلوب کنند، افزود: رسانه‌ها باید از ظرفیت‌های خود در جهت امنیت و رفع معایب استفاده کرده و موضوعات فرهنگی، تربیتی و آموزشی را در جهت ارتقای فرهنگی جامعه انعکاس دهند.
**دستگیری 21قاتل فراری /کشف بیش از سه تن مواد مخدر
سردار بنی اسدی به آمار کشفیات عملیات پاکسازی جنوب و شرق استان کرمان که در 11 شهرستان اجرا شد، اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشترک 21 قاتل فراری دستگیر، 3 تن و 800کیلو گرم موارد مخدر، 355 مورد کشف سرقت، 21 دستگاه خودروی سرقتی و 41 دستگاه موتور سیکلت کشف شد.
*** رشد چهار برابری دوربین های مداربسته
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان هم در این آیین گفت: نصب دوربین های جاده ای با توجه به حجم تصادفات بصورت ویژه در دستور کار است.
خلیل همایی افزود: سال گذشته شاهد رشد چهار برابری دوربین های مداربسته در جنوب استان کرمان و شاهد رشد 100 درصدی این سیستم در شمال استان بوده ایم.
وی تصریح کرد: هم اکنون میانگین فاصله دوربین ها در استان کرمان 30 کیلومتر است که پیگیریم این میزان به 15 کیلومتر کاهش یابد.
وی بیان کرد: نصب دوربین در جاده ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و در شهرها وظیفه شهرداری ها می باشد.
آیین اختتامیه رزمایش طرح یار مهربان و پاکسازی مناطق جنوب و شرق استان با حضور مسئولان در جیرفت برگزار شد و قبل از شروع این آیین مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای این طرح بازدید کردند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.