به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در آیین دیدار مدیران کل ستادی و مشاوران استانداری کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: معتقدیم هر چه شفافیت و صداقت مدیران بالاتر باشد، اعتماد مردم به مدیران و نظام افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: ضریب صداقت و شفافیت را باید در نظام جمهوری اسلامی افزایش دهیم و اگر مدیری خلاف کرد، از مردم عذرخواهی کند و این شفافیت به نحوی باشد که هیچ فردی نتواند تخلف کند.
وی اظهار کرد: بنای ما در استان کرمان این است که مشی میانه روی و مثلث توسعه اقتصادی را نیز توسعه دهیم و در این زمینه ائمه جمعه به عنوان ناظران طرح، نقش بسزایی دارند.
وی توسعه وحدت سیاسی برای کار و مبارز با فقر و جهل را از دیگر اولویت های استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: مدیریت جهادی مبتنی بر درایت و تدبیر را اولویت کاری خود در استان کرمان می دانیم.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم که دولت دوازدهم در استان کرمان، دولت پاسخگو باشد و هر کس خطا یا کم کاری کرد از مردم عذرخواهی کند.
رزم حسینی بیان کرد: تلاش می کنیم در دولت دوازدهم نهاد اقتصاد مقاومتی پایدار را در استان کرمان ایجاد کرده و ثابت کنیم که با حکومت دینی می توان سبک مدیریتی جدیدی را در کشور معرفی کرد.
وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: کرمان استانی زلزله خیز است و در زمین لرزه های اخیر خسارت جانی نداشته است.
رزم حسینی عنوان کرد: هیچ مدیری در جمهوری اسلامی به دلیل جسارت، شجاعت و ریسک پذیری خود محکوم نخواهد شد و مدیرانی که بیت المال را تضییع کرده و آن را از بین می برند، محکوم می شوند.
وی با اشاره به اینکه 300 هزار اتباع مقیم را در استان کرمان داریم، عنوان کرد: سالانه 600 هزار نفر از اتباع بیگانه از مسیر این استان ترانزیت می کنند.
استاندار کرمان با بیان اینکه ائمه جمعه باید فرهنگ خود اشتغالی را به جوانان انتقال دهند، گفت: یک هزار و 347 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام های چهار درصد داریم که فرصت بسیار خوبی برای اشتغال جوانان و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.
وی به اجرای طرح نجات به منظور کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و بیان کرد: این طرح در 2 محله به صورت پایلوت اجرایی شده و تاکنون نتیجه خوبی را نیز به دنبال داشته است.
وی به تدوین سند ورزشی استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: در این سند سرمایه های این حوزه به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.
رزم حسینی به کسب رتبه اول از سوی استانداری کرمان در زمینه پدافند غیرعامل اشاره و تصریح کرد: از ابتدای فعالیت خود را موضوع دولت شیشه ای را مطرح کرده ایم که در این رابطه تمام جلسات به جز شورای تامین، با حضور رسانه ها برگزار شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.