به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با وی با بیان اینکه جایگاه تبلیغات در دنیای امروز مهم و سرنوشت ساز است افزود: تبلیغات مثبت و منفی می تواند جریانهای مثبت و منفی در جامعه راه بیندازند.
وی اظهار کرد: تبلیغات موضوعی مهم و در مجموع رساندن مطلب و موضوعی خاص به مخاطب است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: یکی از رسالت های انبیا انجام تبلیغ به بهترین وجه ممکن و رساندن افکار شایسته برای تبدیل به رفتار بایسته بود.
وی افزود: باید به محتوای و اهداف تبلیغات بسیار توجه شود و این مهم نیاز به خانه و اتاقهای فکر دارد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: باید اندیشه هایی را فراهم کرد که مخاطب را جذب کند و باید مراقب بود محتوای مناسب در تبلیغات داشته باشیم بخصوص در شورای تبلیغات اسلامی که رسالتش در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: باید ابزار لازم روز را برای انجام تبلیغات در اختیار داشته باشیم و تبلیغات متناسب با اهداف مردم باشد و گرنه از اهداف خود عقب خواهیم ماند.
امام جمعه کرمان اظهار کرد: سرعت انتقال مطلب در دنیای امروز بسیار زیاد است و اگر عقب بمانیم ممکن است هدف محو شود.
وی تاکید کرد: وحدت رویه در راستای اهداف اسلام و نظام اسلامی که کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور نهادهای مختلف در حال انجام است.
وی بیان کرد: برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی یکی از دستور کارهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: گاهی برگزاری برخی مناسبت ها به دلیل نبود اتاق های فکر به مشکلاتی برخورد می کند که باید در این راستا توجه کرد.
وی برخی مناسب ها را در کشور مانند جریان پویا و بصیر 9 دی تاثیر گذار دانست و گفت: 9 دی از درون خود مردم زمانی که احساس شد اصل انقلاب در خطر است ایجاد شد و بساط همه فتنه هایی که برای کشور طراحی شده بود جمع شد.
وی تاکید کرد: اگر در آن زمان افرادی که متولی تبلیغات بودند درست و هوشمندانه در همه امور عمل می کردند جلوی اتفاقات قبل 9 دی گرفته می شد لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماموریت بسیار مهمی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان پنجشنبه هفته گذشته در نهمین شورای اداری این استان معرفی و از خدمات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه سابق این استان تقدیر شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.