به گزارش ایرنا علیار اسکندری روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی رفسنجان با اشاره به تخصیص 43 میلیارد تومانی استانی امسال این شهرستان افزود:این اعتبار در مقابل خدمات رسانی به جمعیت بالغ بر 311 هزار نفر ایرانی و بیش از 75 هزار نفر اتباع بیگانه اندک است.
وی تصریح کرد: وضعیت اعتبارات شهرستان رفسنجان مطلوب نیست چرا که با وجود گستردگی و جمعیت و اعتبار 43 میلیاردتومانی در مقابل بسیاری از شهرستانهای کوچک و کم جمعیت استان هم بودجه اش کمتر است.
فرماندار رفسنجان گفت: بودجه راه و شهرسازی با جاده های حادثه خیز ازجمله جاده نوق که سالانه کشته های زیادی هم دارد بودجه کمی دارد که برای آن بیش از 60 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.
وی افزود: همچنین بودجه آموزش و پرورش را هم با این جمعیت دانش آموزی بیش از 50 هزار نفری ناچیز است و دستگاهها اجرایی شاخصهای توسعه ای که بر اساس آن تصمیم گیری شده و اعتبار اختصاص داده شده را مقایسه کنند و شاخص های خود را بیان کنند تا اصلاح شود.
اسکندری خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی باید وضعیت اعتباری و توسعه یافتگی خود را مطرح کنند تا شاخصهای توسعه یافتگی مان اصلاح شود و وضعیت اعتبارات شهرستان را افزایش دهیم و در بودجه سال آینده شهرستان تغییراتی انجام شود.
رفسنجان با بیش از 311 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد
7433/ 5054
خبرنگار : مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.