به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در جمع عزاداران روستای دارسینوئیه، با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی در این استان افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید به روستاها بیشتر توجه شود تا به رونق و توسعه اقتصادی دست یابیم.
وی با تاکید بر محدود بودن منابع دولتی خاطرنشان کرد: باید از زیرساخت هایی که توسط دولت فراهم شده در راستای تقویت اشتغال روستاها استفاده کرد.
استاندار کرمان با بیان اینکه باید ظرفیت ها و قابلیت های روستاها شناسایی و از آنها استفاده شود اظهار کرد: اشتغالزایی در روستاها با هزینه کم انجام می شود و موجب مهاجرت معکوس می شود.
رزم حسینی با اشاره به پتانسیل های خوبی که در روستای دارسینوئیه برای ایجاد اشتغال وجود دارد اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و پشتیبانی مسئولان، اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان پررنگ شده و شتاب گیرد.
وی مهمترین عبادت را خدمت به خلق دانست و اظهار کرد: فرهنگ عاشورا باید در جامعه ترویج شود و مشی امام حسین (ع) الگوی مدیران باشد.
استاندار کرمان و هیات همراه در ادامه سفر خود به روستای دارسینوئیه از حمام قدیمی این روستا که به همت دهیاری این روستا به موزه و کتابخانه تبدیل شده بازدید کردند.
استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده انتظامی استان و فرماندار کرمان، صبح امروز در تاسوعای حسینی، از تعدادی از هیات های مذهبی شهر کرمان بازدید کردند و پس از حضور در مراسم عزاداری صفه عزاخانه کرمان و حسینیه ثارالله، به جمع عزادارن حسینی در روستای دارسینوئیه پیوستند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.