به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در آیین سال تحصیلی جدید که با حضور مسئولان محلی در مدرسه دخترانه دور اول شاهد این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: مدرسه برای کلاس اولی ها سرآغاز فصل جدیدی در زندگی آنهاست.
احمد اسکندری نسب با اشاره به نقش ارزنده همیاری خانواده ها در رشد و خلاقیت دانش آموزان برای ساختن آینده کشور تصریح کرد: تصویر سازی خلاقیت برای دانش آموزان کلاس اولی یکی از اولویت های ما برای دانش آموزان است.
وی با بیان این که امسال بازگشایی مدارس علاوه بر تقارن با هفته دفاع مقدس همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان است، گفت: باید تمام تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ عاشورا و شهادت در بین دانش آموزان انجام دهیم.
وی افزود: امروز یک روز بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای کلاس اولی ها خواهد بود و امیدواریم در روز شکوفه ها بستر شکوفا شدن تمام استعدادهای بالقوه آنها فراهم شود.
مدیر آموزش و پرورش جیرفت کسب علم و دانش را بهترین سعادت برای انسان خواند و افزود: امیدواریم دانش آموزان با سرلوحه قرار دادن مکتب راستین شهدا، در جبهه علم و دانش، کشور را به مرتبه علمی بالایی در جهان برسانند.
وی اجرای سند تحول بنیادین را از دغدغه های مسئولان آموزش و پرورش خواند و افزود: همه چیز برای شروع سال تحصیلی پربار و پرتلاش در جیرفت آماده است و امیدواریم دانش آموزان و معلمان در راه کسب علم و فضیلت، توفیق بیشتری کسب کنند.
سه هزار و 800 فرهنگی، کار تعلیم و تعلم 40 هزار دانش آموز جیرفتی را در 425 مدرسه این شهرستان بر عهده دارند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.