به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی روز شنبه در نشست صمیمی با اعضای هیات نمایندگان و کادر اجرایی اتاق بازرگانی کرمان افزود: با ابتکاراتی که در استان کرمان با محوریت استاندار کرمان صورت گرفته است، 22 موسسه و شرکت توسعه گرا و اقتصادی در استان کرمان عهده دار توسعه مناطق مختلف استان شده اند.
وی پشتوانه قضایی را یکی از بهترین زمینه ها برای تحقق منویات رهبری دانست و ادامه داد: آرامش سیاسی و امنیت موجود در استان کرمان مثال زدنی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: نتایج فعالیت های کمیسیون ها و تشکل های اتاق بازرگانی باید به صورت آماری و دقیق تر اعلام شود.
** سایر استان ها به وفاق و دغدغه مسئولان برای توسعه کرمان غبطه می خورند
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وفاق و دغدغه ای که در استان کرمان از لحاظ توسعه وجود دارد، موجب شده تا سایر استان ها به حال استان کرمان غبطه بخورند.
محمدمهدی زاهدی با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان بحث سیاسی را کنار بگذارند و بحث های توسعه ای و عمرانی را دنبال کنند تصریح کرد: تغییر در استان کرمان که در حال توسعه است، معنایی ندارد.
** با در نظر گرفتن توانمندسازی بخش خصوصی، می توان روی ریل توسعه قرار گرفت
مشاور امور اقتصادی استاندار کرمان نیز گفت: کشور به نقطه ای رسیده که امکان ادامه روال گذشته وجود ندارد و 6 ابر چالش در ایران وجود دارد.
محسن جلال پور با تاکید بر اینکه در طول 50 سال گذشته کشور از نظر منابع به فقیرترین شکل ممکن رسیده است افزود: با در نظر گرفتن توانمند سازی بخش خصوصی، می توان روی ریل توسعه قرار گرفت.
وی استان کرمان را از نظر به کارگیری توان بخش خصوصی الگو دانست و خاطرنشان کرد: مبنای توسعه استان در دهه های اخیر استفاده از بخش خصوصی بوده است که اکنون توسعه و رونق اقتصادی در بخش گردشگری و معادن دنبال می شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.