به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در آئین جشن روز کارمند در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان افزود: در بسیاری از ادارات با مراجعات زیاد مردمی روبرو هستیم و مردم در این مراجعات مشکلات، نگرانی ها و عصبانیت هایی را مطرح می کنند و مهم این است که با این مراجعات چگونه برخورد کنیم و برخورد مناسب کدام است؟
وی با اشاره به سیره و آموزه های ائمه اطهار (ع) یادآورشد: روزی فردی به محضر امام صادق (ع) مشرف و خواستار شد حضرت توصیه نامه ای برای یکی از فرمانداران بنویسد و او را سفارش کند، و آن حضرت توصیه نامه ای نگاشته و در آن ذکر کردند ' سرّ اخاک یسرک اللَّه ' برادرت را شاد کن تا خدا ترا شاد کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان این توصیه حضرت امام صادق (ع) را یک فرمول و درس عبرت برای برخورد مناسب با ارباب رجوع دانست و ادامه داد: کارمندان دولت بر اساس آموزه های دین مبین اسلام باید برخورد مناسب و همراه با احترام را با ارباب رجوع داشته باشند و به یقین خداوند اجر بالایی را برای این اقدامات در نظر خواهد گرفت.
فدایی عنوان کرد: پرداخت های مالی نباید انگیزه کار باشد بلکه جلب رضایت خداوند باید انگیزه اصلی برای خدمت صادقانه و توام با احترام با ارباب رجوعان باشد.
این آئین که برنامه های متنوع فرهنگی را در برداشت، پس از پرسش و پاسخ همکاران با مسئولان حاضر در این نشست از جمله سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور مالی و اداری استانداری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،مدیرکل امور اقتصادی استانداری و همچنین مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.
همه ساله در هفته دولت چهار شهریور به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.
تعداد کارمندان در استان کرمان 159 هزار نفر است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.