محسن قائمی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال اثر به جشنواره افزود: امسال با اطلاع‌رسانی گسترده و مناسب، به تقویم اعلام شده در فراخوان پای بند بودیم و مهلت ارسال آثار تمدید نشد.
وی گفت: طبق روال معمول جشنواره شعر آزاد، جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر در طول جشنواره، استادانی از سطح کشور به جشنواره دعوت می‌شوند.
وی افزود: امسال دبیرخانه جشنواره در بخش شعر کلاسیک از محمدحسین بهرامیان و در بخش شعر نو از هرمز علی‌پور و محمدحسن مرتجا دعوت کرده است.
وی گفت :حضور این سه شاعر در جشنواره و برگزاری کارگاه از سوی آنان فرصت مغتنمی برای شاعران و به ویژه شاعران جوان استان است .
قائمی در ادامه به روند داوری آثار پرداخت و عنوان کرد: سامان‌دهی و کدگذاری اشعار تا هشت شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن تا 10 شهریور ماه داوری اولیه یا پیش‌داوری آثار انجام خواهد شد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده شاعرانی که شعر آنان به مرحله نهایی داوری راه پیدا کند، برای حضور در بردسیر دعوت خواهند شد.
به گفته قائمی داوری نهایی نیز در همان روزهای جشنواره انجام خواهد شد و پیش شرط کسب مقام از سوی شاعران حضور آنان در جشنواره خواهد بود.
سومین جشنواره شعر آزاد استان کرمان، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر از پانزدهم تا شانزدهم شهریورماه در بردسیر برگزار خواهد شد.
شهرستان بردسیر علاوه بر برگزاری جشنواره اول و دوم شعر آزاد استان، پیشتر جشنواره شعر جوان استان را نیز برگزار کرده بود.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا **انتشار:بهنام احمدی*
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.