عطا ناوکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح امید و آبادی روستایی به صورت تجمیع روستاها و با ابتکار استاندار کرمان برای نخستین مرتبه طی نشست کارشناسی در این استان کلید خورد.
وی تصریح کرد: این طرح روستایی باهدف کمک به معیشت خانوارها و پویاسازی اقتصاد روستاها ایجاد شد که امید است تا تاثیر زیادی در اقتصاد این بخش از جامعه داشته باشد.
وی به نشست کارشناسی و بررسی تجمیع روستاها(امید و آبادی روستایی) باحضور استاندارکرمان و فرمانده قرارگاه قدس جنوبشرق کشوردر استانداری کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر گردید مجموعه استانداری کرمان و فرمانداری رودبارجنوب، زیرساخت ها و عرصه ها را محیا سازند و قرارگاه قدس جنوبشرق کشور اهداف طرح را در حوزه های مختلف نظیر اسکان و یکجا نشینی ساکنان روستاهای دارای عدم زیر ساخت مطلوب و طرح های مختلف اشتغالزایی را برعهده بگیرد.
فرماندار رودبارجنوب افزود: فاز اول طرح تجمیع روستایی در پنج روستای پتکی، گاوچاران، پیرخوشاب، در راس و کنج کسور با جمعیت 200 خانوار اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح روستایی به صورت تجمیع روستا در استان کرمان پس از بازدید سرزده استاندار کرمان در 22 آذرماه سال گذشته از روستای چاه ابراهیم و دیدار با اهالی این روستا، پس از عبور از مناطق سخت گذر از سوی استاندار کرمان مطرح و پس از مذاکرات و جلسات متعدد نهایتا در هجدهمین روز از تیرماه سال جاری به صورت رسمی کلید خورد و وارد فاز اجرایی شد.
وی گفت: قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده دار توسعه شهرستان رودبارجنوب شده است لذا این طرح با همکاری این نهاد انجام می شود.
مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.