به گزارش ایرنا مصطفی محمدیون روز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: روش کار ما در ستاد جمعیت هلال احمر این است که به استان ها سفر کنیم و معاونان ستاد با معاونان استان ها جلساتی بگذارند و در ماحصل این جلسات نیاز استان ها تامین شود.
وی تصریح کرد: برنامه داریم با حمایت استانداران آمادگی لازم را در مواقع ضروری داشته باشیم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: طی پنج ماه گذشته در هشت جلسه از 400 امدادگر توسط جمعیت هلال احمر تجلیل شد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد فضاهای ورزشی و ایجاد نشاط در جامعه آمادگی دارد افزود: آسیب های اجتماعی از مرز تولید سی دی و نشریه گذشته و باید وارد عمل و برنامه عملیاتی شویم و مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این زمینه تلاش کنند.
محمدیون اظهار کرد: جمعیت هلال احمر طی سال گذشته به عنوان سازمان برتر در مبارزه با مواد مخدر به عنوان ستاد برتر از طرف رئیس جمهوری لوح تقدیر گرفت و برای انجام حرکت های بشر دوستانه به هدایت و راهنمایی استاندار کرمان نیاز داریم.
وی گفت: وعده هایی که در ستاد بحران استان کرمان تصویب شد، کماکان اجرایی خواهد شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طی سه هفته آینده نیازهای استان کرمان تامین خواهد شد افزود: مشکلات هلال احمر اصلاح و به زودی در راستای رفع آنها اقدام می شود.
مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این دیدار گفت: امیدواریم وعده هایی که دبیرکل جمعیت هلال احمر در شورای بحران استان کرمان در لجستیک هلال احمر داده اند محقق شود.
علی گنج کریمی افزود: با کمک همکاران جمعیت هلال احمر و فرمانداران قدم های خوبی در هلال احمر استان کرمان برداشته شده و ریل گذاری خوبی شده است زیرا مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر این استان می توانند با قدرت و توان در این مسیر حرکت کند.
وی بیان کرد: همواره بر اصول هلال احمر التزام عملی داشته ام و اصول بی طرفی را رعایت کرده ام و امیدوارم که مردم از عملکرد جمعیت هلال احمر رضایت داشته باشند و کسور در آینده جبران شود.
این آیین با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان و سایر مسئولان در دفتر استاندار کرمان برگزار شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.