در این پیام که عصر جمعه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است : مردم مختلف شهرهای استان کرمان این غیورمردان ولایت مدار، امروز به میدان آمدند و با حضور خود ضمن امضای طومار وحدت و یکدلی، بر صحیفه انقلاب اسلامی نیز امضایی زرین نشاندند.
این پیام افزوده است :مردم روزه دار ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر لبیک گویان به پیام پیر کبیر انقلاب اسلامی به میدان آمدند و آزادی قدس شریف از بین مثلث های شوم رذالت،استعمار و خباثت را فریاد زدند.
کرمانیان روزه دار همراه و همصدا با مردم ایران اسلامی و مسلمانان در جای جای دنیا به صحنه آمدند و با مشت‌های گره کرده خود نشان دادند که در برابر اراده آنها احدی را یارای ایستادگی نخواهد بود.
کرمانیان غیور و ولایت مدار، امروز به میدان آمدند و با حضور خود ضمن امضای طومار وحدت و یکدلی، بر صحیفه انقلاب اسلامی نیز امضایی زرین نشاندند و اعلام کردند که آزادی قدس شریف مساله ای نیست که فراموش شود.
امام جمعه و استاندار کرمان در خاتمه آورده اند :در این‌مجال از همراهی و حضور گسترده و مثال زدنی مردم و مسئولان استان کرمان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرده و توفیق روز افزون همه مسلمانان و آزادی مردم مظلوم فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی را از درگاه ایزد منان آرزومندیم.
دریافت و انتشار :بهنام احمدی**
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.