به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی روز چهارشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان کرمان به ریاست استاندار افزود: یکی از اصلی ترین سندها بعد از سند سلامت استان، سند توسعه ورزش استان به عنوان مکمل طرح توسعه سلامت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای وظیفه دولت و تشکیلات دولت و استانداری بنا به همت و ابتکار استاندار کرمان طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شکل گرفته است و در اجرا مشکلاتی داریم.
وی گفت: آموزش و پرورش در تهیه و تدوین سند توسعه قهرمانی و همگانی استان کرمان نقش مهمی را داشته است.
معاون استاندار کرمان تصریح کرد: گنج های ورزشی زیادی در استان وجود دارد و در این زمینه به مجریان خوب و توانمند نیاز داریم.
وی افزود: ابتدا قرار شده این طرح با چند رشته اساسی آغاز و در ادامه رشته های دیگر نیز وارد این طرح شود که این امر باید مد نظر قرار گیرد.
ذکاء اسدی بیان کرد: بودجه بسیار خوبی به ورزش استان کرمان اختصاص یافته که می تواند منشاء تحولات بسیار زیادی باشد.
وی بر بهره گیری از حضور خیران در عرصه ورزش تاکید کرد و گفت: خیران اشتیاق خوبی برای همکاری در حوزه ورزش دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: تمامی فعالیت های ورزشی هیات ها و سازمان ورزش و جوانان باید در قالب سند توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اجرایی شود.
وی افزود: همه ارکان از جمله معین های اقتصادی وارد عرصه توسعه ورزش شده اند و باید در این زمینه با برنامه ریزی صحیح، مسیر را ادامه دهیم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.