به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان حمید ذکاء اسدی افزود: لذا هر ایرانی بایستی برای پاسداشت یوم الله 12 فروردین و حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کند تا انتخاباتی با شکوه رقم خورد زیرا تداوم حرکت انقلاب اسلامی متضمن حضور مردم در همه صحنه ها به ویژه پای صندوق های رای است.
وی با تسلیت شهادت پیشوای دهم شیعیان جهان امام هادی (ع) به عموم هم استانی های عزیز و گرامیداشت 12 فروردین ماه یوم الله جمهوری اسلامی تصریح کرد: 12 فروردین روزی است که ملت ایران، مردم سالاری دینی خود را با آراء بیش از 98 درصدی به رخ جهانیان کشید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: انتخابات یکی از دو رکن اصلی مردم سالاری دینی است که به حول و قوه الهی و شرکت مسئولانه همه آحاد مردم در دوران حیات جمهوری اسلامی هر سال به اجرا درآمده و باعث فخر ملت ایران در جهان است.
وی همچنین گفت: از هفتم فروردین تا شانزدهم فروردین به مدت 10 روز اعلام نتایج بررسی های انجام شده در خصوصی سوابق داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان صورت می گیرد.
ذکاء اسدی اضافه کرد: به مدت 10 روز اعلام نتایج بررسی های انجام شده در خصوصی سوابق داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان توسط مراجع قانونی به هیئت های اجرایی در حال انجام است.
وی گفت: همچنین از هفدهم فروردین تا بیست و سوم فروردین به مدت هفت روز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی شهرستان و بخش انجام می شود.
17 هزار و 398 داوطلب در استان کرمان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام نهایی شدند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
دریافت کننده: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.