به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در منزل خانواده شهیدان علی آب بر و سیف الدینی و قرائت فاتحه به روح بلند این شهیدان، با خانواده معظم آنان دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان نیز قرار گرفت.
نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر و استقامت والدین شهیدان افزود: ملاقات با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان موجب می شود تا روحیه مضاعفی برای تلاش و خدمت به مردم کسب نمایم.

**شهید مهدی علی‌آب‌بر
شهید مهدی علی‌آب‌بر یکم مهر 1341 در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. این شهید بزرگوار دهم ‌اردیبهشت 1361 در منطقه دو کوهه عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار وی در زادگاهش واقع است.
قسمتی از وصیت نامه این شهید بزرگوار بدین شرح می باشد:
همیشه پشتیبان اسلام و مسلمین وهمیشه وهمیشه یار امام و یاور او باشید زیرا او خواستار اسلام است و درضمن انفاق کنید در راه خدا.

**شهید محمدحسین سیف الدینی
شهید محمد حسین سیف الدینی نوزدهم آذر سال 1342 چشم به جهان گشود و دوران شیرین کودکی را در کنار دیگر برادران شهیدش سپری شد، وی در نهایت در بهمن ماه 1364 به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و به دلیل قابلیتهایی که در زمینه تعلیم و تربیت داشت، مسئولیت تبلیغات گردان 410 غواص را به او سپردند.
شهید محمد حسین سیف الدینی در عملیات افتخار آمیز والفجر هشت بعنوان نیروی رزمی شرکت کرد و مجروح شیمیایی شد که در اثر جراحات زیاد به تهران اعزام و سپس برای استراحت و ادامه معالجات به کرمان آمد و سرانجام بعد از 2 سال مجروحیت و رنج و درد ناشی از جراحات مواد شیمیایی که بیشترین اثر را بر روی ریه او گذاشت این پرستوی بی تاب در تیرماه 67 دعوت حق را لبیک گفت.

**شهید محمدحسن سیف الدینی
شهید محمد حسن سیف الدینی نیز صبح سی و یکم فروردین ماه 1341 پا به دنیای زودگذر گذاشت، وی که در مبارزه علیه گروهکهای ضد خلقی شرکت فعال داشت، در اواخر سال 59 از طرف سپاه پاسداران به کردستان رفت و بالاخره پس از پانزده روز نبرد در پنجم مهرماه 1360 همزمان با شکستن حصر آبادان به آرزوی دیرینه خود که همانا لقاءالله بود، رسید.

**شهید محمدعباس سیف الدینی
شهید محمدعباس سیف الدینی نیز در یازدهم بهمن ماه 1344 متولد شد، وی دوران دبستان و راهنمایی را در مدارس عادی گذراند و وارد حوزه علمیه شد و با راهنمایی اساتید حوزه توانست راه کمال را بپیماید و سرانجام یکم فروردین ماه 1361 در عملیات خیبر در جاده طلائیه جزیره مجنون به شهادت رسید و به دیگر همرزمان شهیدش پیوست.
روحشان شاد و راهشان پر رهرو ...
در این دیدار یک جلد کلام الله مجید به رسم یاد بود از سوی استاندار کرمان به خانواده معظم این ‏شهیدان تقدیم شد‎.
دریافت کننده: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.