به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی شامگاه یکشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی در کرمان افزود: در گذشته سرمایه گذاران را فراری داده ایم و امروز باید با پهن کردن فرش قرمز واقعی و رفع موانع از پیش روی آنها کاری کنیم که به توسعه کشور ورود کنند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 20 اثر فرهنگی کرمان با پول غیر دولتی در دست بازسازی است.
استاندار کرمان با اشاره به مناطق هشت گانه اقتصادی در این استان گفت: موسسه اعتباری ملل معین اقتصادی شهرستان کم برخوردار کهنوج است و توسعه این منطقه را عهده دار شده است.
وی بیان کرد: امروز توسعه استان کرمان توسط بخش خصوصی انجام می شود و می توان گفت بخش غیر دولتی متصدی پیشرفت کرمان شده است.
رزم حسینی افزود: با توجه دولت یازدهم، فضای سرمایه گذاری در کشور و استان کرمان رو به رشد است.
این همایش که به میزبانی بخش خصوصی برگزار شد، با معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان کرمان همراه بود و گزارش احداث اولین بازار مصالح ساختمانی و دکوراسیون داخلی کشور در کرمان برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قرائت شد.
عملیات اجرایی اولین بازار مصالح ساختمانی و دکوراسیون داخلی در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع در میدان بیرم آباد شهر کرمان شروع شده و تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
این آیین با حضور استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، شهردار کرمان، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، جمعی از مسئولان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.