علیبرز بختیاری شامگاه پنجشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: استاندار کرمان مدل جدیدی از اقتصاد را در چارچوب مثلث توسعه پیاده کرد و آن را رونق داد و از همه گروه های سیاسی در این عرصه دعوت کرد.
وی بیان کرد: امروز در استان کرمان بیشترین کارهای توسعه ای و ساخت و ساز توسط بخش خصوصی انجام می شود.
عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس دهم گفت: استان ها سهم ناچیزی از بودجه عمرانی دارند و قاعدتا بایستی رشد و توسعه اقتصادی را در قالب کمک و همکاری با بخش خصوصی ببینیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت ها شروع شده و امیدواریم در جهت گیری توسعه پایدار شهرستان ها و روستاها ادامه پیدا کند.
بختیاری توسعه کنونی را حاصل اتحاد و همدلی همه مسئولان استان کرمان دانست و افزود: قطعا با همدلی و اتحاد موجود در استان این فعالیت ها ادامه پیدا خواهد کرد.
وی همچنین گفت: مجلس دهم، مجلسی تخصصی و کارآفرین است و هرجا دولت در راستای منافع مردم طرحی ارائه کرده، همراهی خوبی با دولت داشته است.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با این همراهی انتظار داریم دولت هم در بخش اقتصادی، ساماندهی مطلوبی ایجاد کند و این حرکتی که شروع شده به مقصد برسد و مردم شریف ما از مواهب اقتصادی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها مشکلات معیشتی و اشتغال وجود دارد گفت: دولت و مجلس باید تلاش کنند و این گرفتاری ها رفع شود چرا که اشتغال و معیشت خوب حق مردم است.
بختیاری افزود: خوشبختانه همه نمایندگان استان کرمان با مجموعه مدیریتی همراه هستند و برای آسایش و رفاه مردم استان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی گفت: استان کرمان مردم نجیبی دارد و اصحاب رسانه هم جزو نخبگان همین مردم نجیب هستند.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها با صداقت در گفتار و رفتار ماندگار می شوند و امیدواریم با همین گفتار صادقانه ای که دارند برای همیشه ماندگار بمانند.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری برخی نمایشگاه های عرضه کالا توسط افراد غیر بومی گفت: وقتی در یک منطقه تعدادی از کسبه با همه سختی ها و کاستی ها پای کار ایستاده اند مسلما اگر فرصتی فراهم شود باید این کسبه استفاده کنند.
وی افزود: اگر این کسبه نتوانستند کالایی را ارائه کنند در نهایت باید از ظرفیت مناطق دیگر کشور استفاده کرد.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند با حضور استاندار در سالن ورزشی برق منطقه ای گشایش یافت تا هشتم اسفند در بلوار پارادیس ادامه دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.