به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مهدی تقی زاده افزود: معاونت شوراهای حل اختلاف استان کرمان در نظر دارد به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ صلح و سازش و مستندسازی زحمات اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف اقدام به برگزاری مسابقه صلح و عدالت در استان کرمان کند.
وی تصریح کرد: به بهترین خاطره از روش های نوآوری در برقراری صلح و سازش، بهترین خاطره از میانجیگری و مصالحه در پرونده های شورای حل اختلاف و بهترین خاطره از فعالیت در شورای حل اختلاف جوایزی اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید از اعضاء، دبیران و سایر کارکنان شورای حل اختلاف باشند، اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به روابط عمومی شوراهای حل اختلاف این استان واقع در کرمان بلوار 22 بهمن، ساختمان معاونت شوراهای حل اختلاف ارسال کنند.
تقی زاده خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ پانزدهم اسفند سال جاری آثار خود را همچنین از طریق پست الکترونیک به آدرس shorakr@shoradad.ir یا به نمابر شماره 03433240095 معاونت شوراهای حل اختلاف استان کرمان ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه به آثار برتر در مسابقه صلح و عدالت در کرمان لوح تقدیر و جوایزی نفیس اهدا خواهد شد افزود: اسامی برندگان در 22 اسفند سال جاری از طریق سایت شوراهای حل اختلاف استان کرمان به نشانی www.shorakr.ir و پورتال شوراهای حل اختلاف اعلام خواهد شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.