حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز رزمایش کمک مومنانه در کرمان با اشاره به برگزاری این رزمایش در بیت الزهرا به عنوان موقوفه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: بزرگترین پیام امروز، حرکتی از جنس شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد و خدمت به مردم را ۴۰ سال ادامه داد و علاوه بر خارج از مرزها و در جبهه مقاومت، در سیل و زلزله به مردم کشور خود خدمات فراوانی ارایه می‌کرد.

 امام جمعه کرمان ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و تبریک به گروه های جهادی و بسیج سلحشور برای خدمت رسانی به مردم گفت: امروز رزمایش مومنانه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: همدلی را باید یکبار دیگر تمرین کنیم که این امر امروز با آغاز رزمایش مومنانه در استان کرمان آغاز شد و این حرکت را از اینجا به همه مردم، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه پاسداران، نهادهای فعال در این عرصه و خبرنگاران و رسانه‌ها تبریک می‌گویم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مردم و گروه‌های جهادی همانگونه که در عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشتند، هم‌اکنون با استفاده از امکانات و اموال خود به صحنه این حرکت خداپسندانه وارد شدند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.