علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان بیان داشت: تلاش برای رفع مشکل قطعی آب منطقه «حرمک و کشیت» در حال انجام است و تا آخر وقت امروز این مشکل برطرف می‌شود؛ ضمن اینکه آبرسانی به این مناطق به وسیله تانکر انجام می‌شود.

وی افزود: در «جهر» همچنان برق قطع است و اداره برق در حال تلاش برای برطرف کردن مشکل است تا برق منطقه را هر چه سریع‌تر به مدار اصلی متصل کند.

فرماندار کرمان گفت: اداره برق اعلام کرده طی امروز و فردا مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد ضمن اینکه برق موقت این مناطق در حال حاضر به وسیله ژنراتور وصل است.

بابایی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی راه‌ها باز است و پاکسازی و لایه‌روبی از منازل توسط نیروهای بسیجی در حال انجام است و مشکل حادی در منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر به بخش کشاورزی خسارات زیادی وارد کرده است، اظهار داشت: میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی بر طبق آخرین برآورد بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

فرماندار کرمان در خصوص برآورد میزان خسارات ناشی از سیل اخی ر گفت: مجموع خسارات وارده بعد از بررسی کامل و ارائه گزارشات اداره برق، آب، و … جمع بندی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411943
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.