سیدمهران عالم زاده  شامگاه دوشنبه  در نشست عمومی شورای شهر کرمان افزود: تعدادی از افرادی که در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند از نظر ما به فیض شهادت نائل آمده اند و اینکه مسئولان چه تصمیم بگیرند را نمی دانم.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمان موظف شد در حوزه فضاسازی سطح شهر ورود پیدا کند گفت: حدود ۱۴ هزار مترمربع چاپ بنر،  ۵ هزار متر پارچه مشکی،  ۷۰ هزار پوستر  و نصب ۳ هزار پرچم  را در حوزه کار تبلیغاتی انجام داد و تا آنجا که توانست فضاسازی مناسبی در ورودی های شهر و داخل شهر برای این مراسم انجام دهد که کاملا مشهود بود.

عالم زاده با اشاره به برخی اقدامات که به صورت ویژه برای برگزاری این مراسم انجام شده است را ورود حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت:  به صورت ویژه از صبح جمعه محورهای مهم و پر تردد شبانه روز خدمات خود را به نحو احسن انجام دادند ضمن اینکه در بحث استقرار راهنماها و ۵ موکب نیز که مربوط به زیرمجموعه شهرداری و پرسنل آن بود نیز ورود پیدا کردند.

وی افزود: شهرداری همچنین با سازمان ترافیک در بحث بنر و نصب دوربین  حدود ۴۰۰ میلیون تومان و نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومان برای دوباره کشت گل ها که آسیب دیدند و همچنین حدود ۷۰۰ میلیون تومان نیز اقدامات مربوط به جمع آوری مخروبه ها و یا کانال هایی بود که ممکن بود برای جمعیت خطر آفرین باشند توسط شهرداری هزینه شد.

شهردار کرمان با بیان اینکه اقدامات دیگری نیز توسط شهرداری از قبیل جانمایی سرویس های بهداشتی در جنگل قائم توسط شهرداری انجام گرفته است گفت: برای برگزاری این مراسم همچنین شهرداری دو پارکینگ بزرگ در مجموعه پردیسان قائم را با کمک دو بخش خصوصی جهاد نصر و اداره راهداری تعبیه شد.

عالم زاده در ادامه گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان از صبح تشییع تا ساعت ۲۲ در اختیار هموطنان بود که متاسفانه گله مندی که شهرداری از سایر دستگاه ها دارد این است که در ستاد بحران از شهرهای اطراف و سازمان های مربوطه طبق پیش بینی ۱۵۰۰ دستگاه نیاز بود اگرچه اگر این نیاز هم برآورده می شد قفل می کردند اما هیچ کدام از دستگاه ها از بیرون یا داخل شهر هیچگونه همکاری در این زمینه حتی برای  یک دستگاه اتوبوس اقدام نکردند و این در حالی است که اگر جاهایی باز خدمات لازم بود شهرداری کوتاهی نکرد و بر حسب نیاز حوزه ها باز برای ارائه خدمات ورود می کرد.

عالم زاده بیان داشت: بیش از دو میلیاردتومان هزینه کرد شهرداری در مراسم  بوده است که البته وظیفه ای بوده که باید در این مسیر هزینه می شده ضمن اینکه در بحث اسکان نیز مزاحمتی ایجاد نکردیم و حدود ۱۰۰ نفر که از شهرداری های اطراف آمده بودند را خودمان اسکان دادیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.