سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی روز جمعه در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در روستای باغباغوئیه جیرفت افزود: بزرگداشت واقعی شهید سلیمانی، یعنی ادامه مسیر پر افتخار ایشان که همانا ادامه خط مقاومت در مقابل مستکبر و دفاع از مظلوم در به ثمر نشستن اهداف انقلاب است.
سرهنگ محمدی ادامه داد: مسوولان باید در عرصه‌های مختلف از مدل تفکر حاج قاسم الگو بگیرند.
رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: در عرصه اقتصاد هم تفکر شبیه حاج قاسم می‌تواند برای کشور رهایی از مشکلات و پیشرفت را رقم بزند.
وی سردار حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز یک مجاهد مسلمان و پرورش یافته مکتب امامین انقلاب معرفی کرد و گفت: این روزها درباره شخصیت سردار سلیمانی سخنان بسیاری گفته می‌شود ولی شجاعت، اخلاص، ولایت‌مداری و خستگی ناپذیری در مقابل دشمن بود که سردار سلیمانی را متمایز کرد.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی حقیقتا ذوب در ولایت بود و در مقام اجرای فرامین ولایت چون و چرا نداشت و تسلیم و خاضع محض بود.
فرمانده سابق سپاه جیرفت با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی دین بزرگی به گردن همه مردم ایران و  همه مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان دارد، اظهار داشت: اگر نبود مجاهدت‌های این سردار مقاومت امروز علاوه بر ایران و منطقه غرب آسیا، جهان هم از خطر جنگ افروزی و شرارت های دشمنان بزرگ بشریت همچون دولت تروریستی آمریکا و غده سرطانی صهیونیستی و دست نشانده‌های تکفیری‌شان در امان نبود.
وی به استقبال بی نظیر از پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان او در ایران و عراق و نیز دیگر شهرهای ایران اشاره کرد و گفت: این تجلیل‌ها فقط به ذکر خاطره و نام حاج قاسم سلیمانی نباید محدود شود، بلکه باید راه پرافتخار این شهید والامقام، در عمل هم گرامی داشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.