به گزارش ایرنا  درگلزار شهدا شاهد جمعیت مردم منتظر به خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند تا بتوانند آخرین بار وداع خود را با صلوات بر محمد و خاندانش در بالای مزار آن شهید بزرگوار به انجام برسانند. 
یکی از حاضرین در مصاحبه به خبرنگار ایرنا گفت: ما عاشقان سردار سلیمانی در سوگ سردار خوبی‌ها مدیحه سرایی و عزاداری خواهیم کرد، ما قاسم سلیمانی ها به آنان که این جنایت بزرگ را رقم زدند متذکر می شویم، آگاه باشند که هر ایرانی انقلابی، راه پرافتخار و هدف درخشان سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی را با افتخار ادامه میدهد و جنایتکاران بی گمان تاوان سخت و سنگینی پس خواهند داد.
چه حالیست در دل این پیروان، مردم حاضر در گلزار شهدا در این شب سرد زمستانی برای گرم نگه داشتن خود آتش روشن کرده اند و ماندند تا بفهمانند عشق به سردار ولایت چه گرمایی در دلهایشان به ارمغان دارد، ماندند تا وداع آخر رو از دست ندهند و به سردارشان قول وفاداری بدهند .
 بعد از اعلام تعویق زمان تدفین پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی به علت ازدحام جمعیت در گلزار شهدای کرمان و احتمال بروز حادثه برای مردم در این محل، حالا قرار است شهید سردار سلیمانی طبق وصیتش در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.