مهدی طبیب زاده روز چهارشنبه در همایش تخصصی فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در بازار سرمایه در اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به تسهیل ورود بنگاه ها به بورس گفت: بنگاه های بزرگی در کرمان وجود دارد که توانمندی لازم را برای ورود به بورس دارند اما تاکنون وارد بازار سرمایه نشده اند و اتاق کرمان استقبال خود را از کارهای جدید مدیران بورس اعلام می دارد.

وی با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط و تامین مالی این بنگاه ها یک پاشنه آشیل در رکود نسبی خواهد بود گفت: از آنجا که کرمان نسبت به کشور از لحاظ رشد اقتصادی وضعیت بهتری دارد اما همچنان پروژه هایی را نیز داریم که به دلیل تامین مالی معطل مانده اند.

طبیب زاده همایش برگزار شده را آغاز یک حرکت جدی و توسعه آفرین دانست و گفت: در شرایطی که سیستم بانکی مشکلات فراوانی را برای تامین مالی پروژه ها دارد و افراد علاقه ای به سرمایه گذاری شخصی ندارند بازار سرمایه می تواند بهترین راه تامین منابع باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان  افزود: تامین سرمایه از اولویت های کاری اتاق بازرگانی در بهبود فضای کسب و کار و صادرات فرامرزی محصولات است و این کار را در حوزه اقتصادی با کمک سازمان های دولتی شروع کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.