سرگرد وحید عضدی روز چهارشنبه در همایش تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته پژوهش در مجتمع نمایشگاهی ناجا کرمان افزود: ناجا در سال جاری در ابتدا اراده و بر اساس آن برنامه ریزی و افق دید خود را در بیانیه گام دوم مشخص کرد.

وی اظهار داشت: ناجا جزو معدود سازمان هایی است که افق و برنامه های خود را برای چهله دوم انقلاب مشخص کرده و هر ۱۰ سال یک بار آن را اصلاح و تکمیل می کند و پایان چهله دوم انقلاب، حرکت ما به سوی تمدن نوین اسلامی است.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس استان کرمان تصریح کرد: پلیس برای گذر از این سیر و مراحل باید یکسری شاخص ها را داشته باشد که این محورها مشخص شده و پلیس دانش بنیان، مقتدر، روئوف، ایثارگر و مردم یار از جمله این شاخص ها است.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس استان کرمان تصریح کرد: پلیس بر اساس این شاخص ها، بخشنامه، آیین نامه و الگوی ناجا در صدد حرکت به سمت تمدن اسلامی است و در این راستا گام های استواری را برخواهد داشت که این مطالبه فرماندهان در کشور و استان است.

وی تصریح کرد: جلسات بعدی با رده های تخصصی پلیس برگزار می شود و بعد از مدتی موضوع مطالبه گری در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.