حجت الاسلام محسن سنجری روز دوشنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان جیرفت افزود: دشمن امروز دنبال دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا همه باید به این مساله حساس توجه کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر روزنامه‌های غربی به شکست آمریکا اعتراف کرده‌اند، اظهار داشت: آینده از آن مقاومت و حزب الله است لذا دشمن با ایجاد نقشه‌های متعدد به دنبال از هم پاشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سنجری بر لزوم دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: دشمن‌شناسی مساله مهمی است چرا که اگر بصیرت کم شود دشمن بیشتر نفوذ کرده و به اهداف خود می‌رسد.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش آموزان اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این دیدار بر اشتباه بودن اعتماد به آمریکا و لزوم توجه به رونق تولید تاکید کردند از این رو مسئولان باید به این سخنان، جامه عمل بپوشانند.

وی به توطئه‌های آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: آمریکا امروز ضعیف شده و این ضعف به دلیل وجود جمهوری اسلامی ایران بوده چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام محاسبات غرب و آمریکا را برهم زده است.

حجت الاسلام سنجری افزود: اعتماد مصدق و قذافی به آمریکا، بدعهدی در برجام و پیمان با کره شمالی نشان از پایبند نبودن آمریکا به تعهدات خود از گذشته تاکنون بوده لذا عده‌ای که دل به آمریکا بسته اند بدانند تجربه نشان داده آمریکا قابل اعتماد نبوده است.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان تصریح کرد: آمریکا با ایجاد فتنه‌ها، سند۲۰۳۰، اف ای تی اف و تزریق نا امیدی دنبال از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: داعش را آمریکا برای از بین بردن اسلام و جلوگیری از گسترش دین اسلام به وجود آورد ولی با توجه به قدرت و هوشیاری نظام اسلامی، نتوانست به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام سنجری به سالروز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این روز در سه مقطع تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان مخالف شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی رخ داد که همگی بر توطئه آمریکا تمرکز داشتند.

وی ادامه داد: شهادت شهید بهشتی و مطهری، از سفارت آمریکا در ایران کلید خورد لذا سفارت آمریکا محلی برای جاسوسی تبدیل شده بود که دانشجویان آگاه با اقدام انقلابی اقدام به تسخیر این لانه جاسوسی کردند.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولان و جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.