به گزارش دریافتی ایرنا محمدجواد فدائی روز شنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق در کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود:  نیروهای ارتش در استان کرمان حضور گسترده ای در بخش های مختلف آموزشی، هوانیروز و پشتیبانی جنوب شرق دارد و این حضور قطعا تاثیرات بسیار خوبی را در استان به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور و فعالیت های قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق  به دلیل ایجاد و ارتقای احساس امنیت در بین مردم و تاثیرات اقتصادی و فرهنگی، بسیار اثرگذار بوده است.

استاندار کرمان با اشاره به این مطلب که وجود پادگان های آموزشی ارتش در استان کرمان موجب معرفی این استان شده است، تاکید کرد: باید از فعالیت های ارتش در انجام اقدامات مردم یاری در این استان تقدیر کرد.

فدائی پیشنهاد تشکیل تیم آتش در  هوانیروز کرمان به شکلی که دستور عملیات آن در استان انجام شود را مطرح کرد و گفت: وجود این تیم خدمت خوبی به امنیت کویر برای مقابله با قاچاق مواد مخدر داشته و ارتقای امنیت منطقه برای توسعه گردشگری را محقق می سازد.

وی ادامه داد: توجه ارتش به آموزش مهارت های حرفه ای به سربازان مستقر در پادگان های آموزشی کار بسیار خوب و قابل تقدیری است و در حد توان از این اقدام حمایت می کنیم.

ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق نیز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: تمامی نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرضه دفاعی هستند و اگر سیاست مداران ما راهبردهای شایسته ای را می توانند به پیش ببرند به دلیل وجود یک قدرت برتر در منطقه و کشور است.

امیر "مهدی معمارباشی" افزود: در روزهای اخیر اقتدار جمهوری اسلامی در مقر سازمان ملل مبنی بر عدم مذاکره را شاهد بوده ایم که به پشتوانه قدرت دفاعی کشور انجام شده است.

وی با اشاره به این مطلب که قدرت نیروهای مسلح کشور موجب شده که سیاست مداران بتوانند با قدرت و توان بالا در محاکم سیاسی از دیپلماسی جمهوری اسلامی دفاع کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به اشرافیت نیروهای نظامی در تمامی زمان ها اشاره کرده اند و در حقیقت نیروهای مسلح به عنوان یک برگ برنده در اختیار مسئولان  هستند تا بتوانند اقدامات مورد نیاز نظام جمهوری اسلامی از جمله در حوزه مردم یاری را انجام دهند.

وی با اشاره به این مطلب که در راستای آمایش سرزمینی استقرار دو تیپ در این استان مطرح شده است، فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوبشرق به زودی در کرمان راه اندازی می شود و یکی از مزایای راه اندازی این فرماندهی این است که تجهیزات مستقر در این پشتیبانی برای توسعه خدمات رسانی ارتش در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور به برگزاری دوره های حرفه آموزی برای سربازان ارتش در استان کرمان اشاره و بیان کرد: این سربازان به دلیل دارا بودن این پروانه های مهارتی به راحتی می توانند برای ایجاداشتغال استفاده کنند.

امیر معمارباشی با اشاره به این مطلب که پادگان ها ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت های فرهنگی هستند، تاکید کرد: خروجی جوانان از دوره های آموزشی ارتش در استان کرمان طی سال های گذشته بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر بوده است و کارهای فرهنگی بسیار خوبی برای این افراد در پادگان های آموزشی انجام می‌شود.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.