به گزارش ایرنا، رئیس شورای قضائی استان کرمان روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ضرورت دارد نشست‌های مسئولان قضائی و انتظامی استان کرمان در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با مسائل و موضوعات مختلف به صورت مستمر و در فواصل زمانی کوتاه برگزار شود.

یدالله موحد افزود: یک ارتباط و تعامل قانونمند بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در استان کرمان برقرار است.

فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز از مواضع انقلابی، رئیس دستگاه قوه قضائیه که منجر به افزایش روحیه امید در جامعه شده است تشکر کرد و افزود: حقوق شهروندی یکی از مسائلی  است که با جدیت در صدد اجرای آن هستیم و از اولویت‌های ناجا در کرمان است.

سردار عبدالرضا ناظری، پیشگیری از وقوع جرم را مهم برشمرد و اعلام کرد: تامین امنیت کویر یکی از مباحث جدی است که در دستور کار نیروی انتظامی در استان کرمان قرار دارد. 

این نشست با حضور دادستان مرکز استان، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری و جمعی از فرماندهان انتظامی کرمان برگزار و مقرر شد در راستای تکریم ارباب رجوع و عدم مراجعه حضوری مردم و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های ایاب و ذهاب شهروندان، ظرف یک ماه آینده ارتباط الکترونیک پرونده‌های کیفری بین دادسراها، دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با مراجع انتظامی در سرتاسر استان کرمان برقرار شود.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.