مرتضی رهبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفرهای نوروزی و نیاز به افزایش ایمنی در جاده ها اظهار داشت: برای ایجاد حساسیت بیشتر رانندگان نسبت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به نقاط خطر ساز، این تعداد بنر در قالب 15مورد هشدار، جانمایی شده است.
وی توجه رانندگان به بنرهای نصب شده زرد رنگ با علائم هشدار دهنده در حاشیه محورها را خواستار شد و گفت: نصب این بنرهای فقط به این جهت است که با توجه به آمار و اطلاعات راهداران، در این نقاط نبود توجه به هشدارها حادثه ساز بوده و ضروری است رانندگان به محض مشاهده این بنرها هشدارها را جدی بگیرید.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: قبل از آغاز تعطیلات بیش از سه هزار و 200 کیلومتر خط کشی جاده ها در جنوب استان اجرا شد تا دید مناسب از جاده برای رانندگان در محورها فراهم شود.
وی ادامه داد: 27 هزار علائم اخباری و انتظامی هم در حاشیه محورها، نقاط پر حادثه نصب شده است تا در همه شرایط و به ویژه شب هنگام و شرایط نامناسب آب و هوایی، راهنمایی مناسبی به رانندگان برای رانندگی ایمن ارائه شود.
رهبر با بیان اینکه مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش فعال است، گفت: مردم، رانندگان و مسافران نوروزی به هشدارها و اطلاعیه های صادره از مرکز مدیریت راه های جنوب استان کرمان توجه کنند و شماره 141 را برای اطلاع از وضعیت راهها به خاطر داشته باشند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.