به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: احداث فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) در کرمان خدمت بزرگ به مردم است که تحقق این مهم را پیگیری می‌ کنیم.
دریادار پاسدار علی فدویو افزود: خدمت به بندگان خدا جایگاه ویژه‌ ای نزد خداوند دارد و خدمت به بیماران در شرایطی که بیماری‌ ها زیاد شده بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به خدمات رسانی سپاه پاسداران توسط بیمارستان صحرایی تصریح کرد: در برخی از مناطق بیماران برای اولین مرتبه به پزشک مراجعه می کردند که جای تعجب داشت.
وی تاکید کرد: آموزش و بهداشت همانطور که در قانون اساسی ذکر شده باید رایگان باشد و خدمات بیمارستان سپاه برای مردم رایگان محسوب می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باید در ساخت فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) کرمان تسریع شود و نارحت کننده است که پروژه‌ ای در کشور کلنگ‌ زنی شود و سالها بعد هنوز به بهره‌برداری نرسیده باشد.
وی گفت: اکنون 40 سال است که شاهد عنایات خداوند و تحقق وعده ‌های خدا هستیم و امیدواریم مجموعه‌ های اداری و کشوری نیز در احداث بیمارستان همکاری کنند.
سردار فدوی افزود: در زمانی قرار داریم که انقلاب چهل سالگی را پشت سر گذاشته ‌و دشمن همچنان اهداف خبیث خود را دنبال می‌ کند.
وی ادامه داد: توطئه ‌های دشمن بر کسی پوشیده نیست اما انقلاب اسلامی با وجود همه این دشمنی ‌ها، آرمان ‌های خود را پیش می‌ برد و امیدواریم با عنایت خداوند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تسریع شود.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان نیز گفت: یکی از کارهای ارزنده ای که با تدابیر مقام معظم رهبری در دستور کار سپاه پاسداران قرار گرفته، خدمت رسانی به اقشار جامعه بویژه محرومان و مستضعفان است و از موضوعات مورد اهتمام و توجه جدی، حوزه درمان و سلامت است.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) از زمان تاسیس تاکنون خدمات بسیار گسترده ای به مردم در سطح استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارائه کرده است.
وی بیان کرد: فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) در زمینی به مساحت 56 هزار متر مربع با زیربنای 30 هزار متر مربع احداث می شود تا با توان و ظرفیت قوی تر به مردم خدمات بدهد.
این آیین با حضور جمعی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) در بلوار هوانیروز، بلوار غدیر یک شهر کرمان قرار دارد.
7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.