به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در نهمین نشست شورای مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: بند 'و' تبصره پنج بودجه امکان تهاتر بدهی های دولت و پیمانکاران را فراهم کرده که توانستیم با تهاتر این بدهی ها، 400 میلیارد تومان بودجه استان را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: مجموع بودجه استان کرمان در سال 97 رقمی حدود هزار و 700 میلیارد تومان بود که با جذب اعتبارات در قالب بند 'و'، مجموع اعتبارات استان به 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسید.
فدائی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات شبکه آب و فاضلاب روستایی استان اظهار داشت: میانگین بهره مندی روستاهای کشور از آب آشامیدنی سالم 76 درصد و در استان کرمان 64 درصد است.
استاندار کرمان افزود: میزان جمعیت روستاهای بالای 20 خانوار برخوردار از آب آشامیدنی سالم در کشور 72 درصد و در استان کرمان حدود 62 درصد است.
وی با اشاره به آمارهای ارائه شده درباره روستاهای برخوردار استان از آب آشامیدنی سالم تصریح کرد: حق مردم کرمان قرار گرفتن در چنین جایگاهی نیست و در این زمینه نیازمند اعتبارات ویژه کشوری هستیم.
نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار و معاونان استانداری، برخی نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.