حسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: محبی در این مسابقات یاشار در دور نخست مقابل اونگور رمضان از ترکیه پیروز شد و در دور بعد دانیلو کارتاوی از اوکراین را مغلوب و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
وی افزود: این کشتی گیر کرمانشاهی در این مرحله مقابل حسین جلولیک از ترکیه نیز به پیروزی دست یافت، اما دیدار فینال مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه 9 بر 6 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می‌شد، روزهای پنجم تا هفتم مرداد ماه در شهر استانبول برگزار شد.
محبی ادامه داد: در پایان این رقابتها تیم ایران توسط محمدباقر یخکشی، مهران نصیری و محمدجواد ابراهیمی در اوزان 61، 65 و 92 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و علیرضا کریمی، مجتبی گلیج و یداله محبی در اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.
یدالله محبی کشتی‌گیر آزادکار متولد 1372 و عضو تیم ملی ایران است.وی برنده مدال طلا قهرمانی آسیا 2017 دهلی نو در وزن 125 کیلوگرم ، قهرمان ارتش های جهان درسال 2018 میلادی و یکی از مدعیان تراز اول سنگین وزن ایران و جهان محسوب می شود.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.