سیروس شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در 21 آبان سال 96 که هفت شهرستان استان را تحت تاثیر قرار داد، کار وسیعی در زمینه نشت یابی شبکه های گازرسانی انجام گرفت.
وی در ادامه از نشت یابی 6 هزار و 300 کیلومتر خطوط و شبکه های گازرسانی استان در سال گذشته خبر داد و گفت: نشت یابی خطوط و شبکه ها از فاکتورهای مهم و ضروری در زمینه نگه داشت تاسیسات گازرسانی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در این حوزه است.
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در تشریح سایر اقدام های انجام گرفته در راستای اطمینان از عملکرد مطلوب تاسیسات گازرسانی اظهار داشت: در سال گذشته با برنامه ریزی و تلاش همکاران واحد بازرسی فنی این شرکت، 173 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری در سطح استان مورد بازرسی و پایش قرار گرفت و اشکالات موجود رفع شد.
شهبازی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و اقدام های انجام گرفته آمادگی خوبی در سطح شرکت گاز استان کرمانشاه به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم و برقراری جریان پایدار گاز طبیعی در تمام فصول سال حاصل شده است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا سکونت دارند.
اکنون بیش از 99 درصد جمعیت شهری و 61 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه، 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.