به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان افزود: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می توانند واقعیت های جامعه را بخوبی منعکس کنند.
وی اظهار داشت: برای تسهیل در امر اطلاع رسانی استان، باید بحث توانمندسازی خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی را در دستور کار قرار دهیم و مدیران را نیز وادار کنیم با اصحاب رسانه ارتباط خوبی داشته باشند.
وی بر تقویت رسانه های استان تاکید کرد و گفت: خبرنگاران با نقد سالم و منصفانه می توانند مسئولان را در توسعه و پیشرفت استان یاری کنند.
الهی تبار با بیان اینکه کرمانشاه استانی ثروتمند و غنی است، افزود: رسانه ها باید عوامل توسعه نیافتگی استان را پیدا کنند و با ارائه راه حل تلاش کنیم تا موانع موجود را از پیش روی برداریم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز ملی کرمانشاه گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در آیین هایی که به این مناسبت در سطح استان برگزار می شود، زیبایی های طبیعی، تاریخ و تمدن، غنای فرهنگی و ابعاد عملیات غرورآفرین مرصاد بیشتر برای مردم بازگو شود.
وی تاکید کرد: مسئولان باید در روز ملی کرمانشاه برنامه های شاد و مفرحی را برای مردم تدارک ببینند و طوری برنامه ریزی کنند که این برنامه ها در سطح ملی بازتاب داده شود.
وی در ادامه استفاده ار فضای مجازی را برای بیان خدمات دولت و عملکرد دستگاه های اجرایی استان مورد تاکید قرار داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بحث ساماندهی فضای مجازی را در دستور کار خود قرار دهد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.