حسین خدرویسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مبلغ تسهیلات اعطایی به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در این مدت به حدود 260 میلیارد ریال می رسد.
وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب های اشتغالزایی و حمایتی پرداخت شده است، افزود: سقف وام های اشتغالزایی 300 میلیون ریال و وام های حمایتی 50 میلیون ریال است.
او هدف از پرداخت این تسهیلات را نیز کمک به ایجاد اشتغال و تامین هزینه های ازدواج، تحصیل، درمان و مسکن مددجویان زیرپوشش عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: تسهیلات پرداختی از محل جذب سرمایه و سپرده گذاری افراد خیر در صندوق امداد ولایت استان پرداخت شده است و مطمئنا هرچه سرمایه بیشتری در این صندوق ذخیره وجود داشته باشد امکان پرداخت تسهیلات بیشتری به مددجویان فراهم می شود.
وی گفت: در 2 ماه ابتدایی سال جاری، 2 هزار و 700 حساب قرض الحسنه جدید با پنج میلیارد و 170 میلیون ریال در نزد صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه افتتاح شده است.
خدرویسی با یادآوری اینکه جذب سپرده های خیران از اولویت های مهم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، بیان کرد: سپرده های مردم خیر و نیکوکار در قالب وام های قرض الحسنه و به منظور ایجاد اشتغال پایدار، تامین هزینه های ازدواج، تحصیل، درمان و رفع مشکلات معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تاکید کرد: خیران در هر زمانی که بخواهند می توانند سپرده های خود را از صندوق خارج و یا در قالب وام قرض الحسنه به اشخاص نیازمند مورد نظر خود اختصاص دهند.
وی همچنین گفت: خیران نیک اندیش به منظور افتتاح حساب می توانند به شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی زیبا پارک مراجعه کنند.
اکنون 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد استان کرمانشاه بهره مند هستند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.