به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در مسجد امام حسین (ع) به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس افزود: مبارزه ملت الهی ایران اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم جعلی اسراییل ادامه دارد.
وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا توسط رئیس جمهوری آمریکا به شهر قدس ، اظهارداشت: سران ملعون کاخ سفید با این اقدام به دنبال خارج کردن خود از دستور مذاکرات صلح بین فلسطین و اسرائیل هستند.
وی بیان کرد: آمریکایی ها با توافقنامه اسلو به عنوان یک پیمان ، با تلاش برای تعیین یک چارچوب مشخص برای حل‌ و فصل کامل منازعه اسرائیل و فلسطین ، به امت اسلامی دهن کجی کردند.
حطیب جمعه قصرشیرین گفت: قطعنامه شورای امنیت بر حل و فصل نهایی شهر قدس بین فلسطین و اسرائیل بود که امریکا با انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل ، عملا آن را از دستور کار خارج کرد و این بی ارزش بودن سازمان ملل در تمامی مذاکرات آن ها را نشان می دهد.
حجت الاسلام ملکی ، افزود: داشت: فلسطینی ها پایگاه معنوی خود را قدس می دانند و عبادات و آئین های مهم خود را در این مکان به جا می آورند که با این حرکت شیطانی ، آمریکا قدس را از دسترس مسلمانان فلسطین خارج کرد.
وی ادامه داد: فردا به بهانه تامین امنیت پایتخت اسرائیل ملعون، آمریکایی ها حق هیچ گونه مراسم به مسلمانان را در بیت المقدس نمی دهند و با تبلیغات عنوان می کنند که این اقدام برای تامین امنیت این رژیم غاصب صهیونیست است.
وی گفت: مسلمانان جهان ارادت زیادی به بیت المقدس به عنوان نخستین قبله امت اسلامی دارند و این حرکت شیطانی سران کاخ سفید در انتقال سفارت اسرائیل به قدس ، توهین و دهن کجی به همه است.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: سران ملعون کاخ سفید می خواهند در طول زمان ، قدس به عنوان پایتخت اسرائیل جا بیفتد و در ذهن ها قرار گیرد و با این اقدام به مرور از اعتراض مسلمانان کمتر شود.
حجت الاسلام ملکی ، همچنین هدف دیگر از این اقدام احمقانه ترامپ را به جلب توجه لابی های صهیونیست به منظور حمایت مالی ، سیاسی و تبلیغاتی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد و ترامپ آن را به عنوان امتیازی برای خود می داند.
راهپیمایی مردم مرزنشین قصرشیرین پس از اقامه نماز جمعه از محل میدان مهدیه تا میدان مرزبانی با حضور قشرهای مختلف مردم روزه دار برگزار شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.