به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت السلام علی ملکی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد امام حسین (ع) با حضور مردم و مسئولان قصرشیرین برگزار شد ، افزود: امام خمینی (ره) یک شخصیت معنوی و الهی داشتند که در حوزه علمیه امام صادق (ع) تزکیه نفس انجام داده و به درجات عالی رسیدند.
وی اظهارداشت: امام خمینی (ره) تمام هم و غم خود را احیای دین خدا و اجرای احکام الهی می دانستند و ایشان بت شکن تاریخ بودند و بت پرستی مدرن را نابود کردند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: امام راحل طاغوتیان را درهم شکستند و تفکر الهی را در دنیا ایجاد کردند و با آن روحیه معنوی که داشتند به دنبال آزادی برای بشریت بودند.
حجت الاسلام ملکی افزود: زمانی که ظلم و ستم بر بشریت حاکم شده بود ، این شخصیت الهی با تمام این تفکرات مبارزه کردند تا انسان به آن آزادی به معنای حقیقی خود برسد.
وی ادامه داد: تفکر امام راحل آزادی بشریت به معنای واقعی و برپایی شریعت آل محمد (ص) و اسلام حقیقی در سراسر دنیا بود که نامه ایشان به گورباچف بیانگر این مطلب است که در راه خدا همه چیز خود را فدا کردند.
وی گفت: امروز امام خامنه ای راه امام راحل را با قدرت و تفکر الهی خود در جهت دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر سران استکبار ادامه می دهند.
امام جمعه قصرشیرین ، شجاعت ، ساده زیستی ، زهد و خدا پرستی را مهمترین ویژگی ها بارز امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: امام همواره خود را یک طلبه می نامید و با همین لباس طلبگی رژیم طاغوت را سرنگون کرد.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: به برکت وجود امام راحل امروز چرم ایران اسلامی در دنیا برافراشته شده است و باید قدردان وجود با برکت رهبر معظم انقلاب باشیم زیرا ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.