به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور آرش رضایی شهردار کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه، رسول آزادی رئیس شورای شهر و علی ناصری رئیس اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
بهرام عبدی مدیر اردوگاه چشمه سفید کرمانشاه در حاشیه این جشن در گفت وگو با ایرنا، عنوان کرد: معتادان متجاهر، افراد بد سرپرست و فروشندگان مواد مخدر در اردوگاه ترک اعتیاد چشمه سفید نگهداری می شوند.
وی افزود: این افراد با کمک ماموران اداره اجراییات و ناجا از سطح شهر جمع آوری می شوند و پس از غربالگری در چرخه درمان قرار خواهند گرفت تا دوباره به جامعه باز گردند.
مسئول کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید کرمانشاه گفت: در این اردوگاه 200 معتاد نگهداری می شوند که 10 درصد از آنها را زنان تشکیل می دهند.
عبدی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه وضعیت اردوگاه نسبت به گذشته بهتر شده است، اما به منظور حمایت از معتادان بیشتر، نیاز به افزایش ظرفیت دارد.
مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: این سازمان به منظور ایجاد سلامت اجتماعی برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد که یکی از آنها برگزاری جشن ها برای اقشار مختلف است.
وی اعتیاد را بلایی خانمان سوز دانست و اظهار داشت: باید شرایط را به نحوی فراهم کنیم تا افراد گرفتار اعتیاد بتوانند خود را بازسازی کنند و بار دیگر به آغوش جامعه و خانواده باز گردند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.