به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به تبلیغات منفی سران استکبار به ویژه رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران اسلامی، افزود: دشمن به دنبال نابودی نظام دینی ، الهی و اسلامی ما است.
وی اظهار داشت: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علت تحریم های ایران اسلامی را حکومت اسلامی اعلام کرد و اذعان داشت که با ملت ایران دشمنی ندارد که این دروغ محض است و آن ها به دنبال نابودی تفکر دینی ملت ما هستند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: همچنین ترامپ در مقابل دوربین های دنیا ، ملت ایران را تروریست نامید و اعلام داشت که ایران اسلامی چون ناقض امنیت است از ورود آنها به اروپا و آمریکا جلوگیری می کند و این در حالیست که خود آمریکایی ها و سردمداران کفر حامی تروریست ها هستند که اعمال جنایتکارانه ای را در جهان و در بین ملت های مظلوم مرتکب می شوند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که کفار آمریکا و ایادی آن ها با در نظر گرفتن منافع خود به دنبال چپاول و غارت ملت های دیگر هستند و از ملت ایران باج می خواهند غافل از اینکه ایران اسلامی در مقابل کفر و ظلم و باج خواهی آنان ایستاده است.
وی افزود: در بد عهدی اخیر آمریکایی ها پیروزی از آن ملت ایران است و ما با تمام قدرت در مقابل هرگونه ظلم ایستادگی می کنیم.
وی ادامه داد: برخی تحریم های دشمنان علیه کشورمان از جمله تحریم دارو برخلاف قوانین بشری است و سخن ما به سرمداران کفر جهانی و غربی این است که شما حتی به بیماران ما رحم نکردید و انسانیت ندارید.
امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمن به تصور اینکه خود را نژاد برتر می داند به دنبال از بین بردن آزادی ، دین ، پیشرفت ، تکنولوژی و دانش ماست و می خواهد ایران اسلامی نیز همانند سوریه ، افغانستان و عراق شود.
حجت الاسلام ملکی بیان کرد: ملت الهی ایران اسلامی با اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمانان جهان در اوج قدرت منتظر تحقق وعده الهی و نابودی کفار است و این وعده الهی که کفر از بین می رود و پیروزی از آن ملت مسلمان ایران خواهد بود ، در آینده نزدیک نمود عینی خواهد یافت.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.