به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرهاد همتی روز شنبه در آیین تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه واحدهای تولیدی و خدماتی برتر گیلانغرب با تبریک گرامیداشت روز کارگر اظهارداشت: کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن کشور به استقلال و خودکفایی نقش بی بدیلی دارند.
وی با بیان اینکه باید قدردان خدمات و تلاش های شبانه روزی کارگران در عرصه اقتصادی باشیم ، بیان کرد: رویکرد دولت ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
مدیر اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلانغرب نیز در سخنانی از ایجاد تسهیلات ویژه دولت در راستای حمایت از کارفرمایان به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کاهش معضل بیکاری خبر داد و اضافه کرد که امسال حقوق کارگران برای نخستین بار 19.5درصد افزایش داشته است.
جلال الفتی ، شمار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در گیلانغرب را 70 واحد با اشتغالزایی بیش از یک هزار تن ذکر کرد و افزود: در سه ماه گذشته 230 طرح روستایی و عشایری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با 230 میلیارد ریال اعتبار و با اشتغالزایی 800 تن به تصویب رسید که تاکنون 50 میلیارد ریال آن جذب شد و بقیه نیز در دست اقدام است.
در پایان این آیین از 9 کارگر نمونه و سه کارآفرین برتر گیلانغرب با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.