به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند در پایان سفر خود به هرسین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان هرسین از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی در بخش های مختلف برخوردار است که باید تک تک آن ها شناسایی شوند.
وی با اشاره به افتتاح چند طرح در بخش های خدماتی، صنعتی و کشاورزی هرسین گفت: خوشبختانه امروز 25 روستای دیگر این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند تا بیش از 95 درصد جمعیت هرسین از این نعمت برخوردار باشند.
بازوند با بیان اینکه در دولت آقای روحانی توجه خوبی به بحث گاز رسانی به روستاها صورت گرفته است، گفت: در مدت کمتر از پنج سال بیش از 11 هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: با توجه خاص دولت آقای روحانی به بحث گازرسانی سالانه یک میلیارد دلار در زمینه سوخت صرفه جویی می شود.
وی همچنین از دنبال کردن سیاست کاهش مصرف سوخت با توجه خاص به بحث گازرسانی در استان نیز خبر داد.
بازوند در خصوص 2 واحد صنعتی و کشاورزی افتتاح شده نیز گفت: کارخانه پشم شویی به عنوان اولین واحد غرب کشور یکی از نیازهای استان بود که امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم.
استاندار کرمانشاه افزود: باید تسهیلات بیشتری در اختیار این واحد قرار گیرد تا بتواند کار فراوری پشم را نیز در همین مکان انجام دهد و فعالیت خود را توسعه بخشد.
وی در پایان بهره برداری از کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور را نیز به نفع استان دانست و گفت: وجود چنین واحدهایی می تواند نیاز استان را تامین و باعث اشتغالزایی شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
شهرستان هرسین در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.