به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی روز دوشنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه، در جمع خبرنگاران افزود: اکنون 16 دوربین کنترل سرعت پلیس راه در نقاط حادثه خیز استان کرمانشاه بر ترددها نظارت دارند.
وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده با افزایش دوربین ها پوشش تصویری سطح جاده های برون شهری به منظور کنترل ترددها افزایش پیدا خواهد کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر این نیروی انتظامی با همکاری استانداری طرح افزایش‌ سطح پایش تصویری در استان کرمانشاه را دنبال می کند.
مرزبانی اضافه کرد: براساس این طرح تعداد دوربین های نظارتی در سطح شهرها و جاده های استان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با آغاز طرح زمستانی پلیس راه گفت: براساس آمار سال های گذشته بیشترین حوادث رانندگی در فصل سرما به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز، خواب آلودگی و نداشتن تجهیزات ایمنی است از این رو ماموران ما با حضور گسترده در سطح جاده ها از بروز حادثه جلوگیری می کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 80 تیم از پلیس راه در این طرح حضور خواهند داشت که 15 تیم پلیس به صورت مداوم در مناطق حادثه خیز همچون گردنه های بید سرخ، مله ماس و قلاجه مستقر می شوند و 65 تیم دیگر نیز آنان را پشتیبانی خواهند کرد.
طول راه های استان کرمانشاه شامل راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی هشت هزار و 304 کیلومتر است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.