به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه به همراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور از آخرین روند پیشرفت پروژه راه آهن غرب بازدید و در جریان آخرین روند کار قرار گرفت.
وی در این بازدید خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه راه آهن شد و افزود: این پروژه جزو مطالبات اصلی مردم و فعالان شبکه های اجتماعی است.
بازوند یادآوری کرد: در روز دوم وقوع زلزله 7.3 ریشتری زمانی که رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده سفر کرد راجع به پروژه راه آهن نیز با ایشان صحبت کردم و آقای روحانی نیز به وزیر راه و شهرسازی تاکید کردند که پروژه راه آهن کرمانشاه هرچه سریعتر باید افتتاح شود.
استاندار کرمانشاه گفت: بنا بر تاکید رئیس جمهوری، شایسته است مسئولان وزارت راه و شهرسازی سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه راه آهن و اعلام زمان نهایی افتتاح آن اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم از نیروهای بومی در همه بخش ها و سطوح این پروژه استفاده شود.
خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به اتمام رسیده و کار در مراحل فنی قرار دارد که انشاالله به زودی اتمام می یابد.
قطار کرمانشاه که از سمت ملایر به این استان می آید 176 کیلومتر طول دارد و تاکنون بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.
8066/7458/3033 خبرنگاران:فرزاد نویدی- مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.