منصور کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یدالله محبی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، محمدرضا قیاسی به اردوی تیم ملی آزاد جوانان و بهروز هدایت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور دعوت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران با حضور محبی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کرمانشاهی از روز 21 آبان با حضور 22 ملی پوش از 6 استان کشور آغاز خواهد شد.
کیانی ادامه داد: این اردو که تا اول آذر ماه ادامه پیدا می کند در محل خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز اشاره کرد و گفت: این اردو با حضور قیاسی کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم کشورمان از روز پنجم آذر آغاز می شود.
وی تصریح کرد: اردوی تیم ملی جوانان ایران تا یازدهم آذر و در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
کیانی ادامه داد: آزادکاران جوان ایران خود را برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی جوانان جام شاهد که روزهای 10 و 11 آذر در شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار می شود، آماده می کنند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه به آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز اشاره و اظهار کرد: بهروز هدایت در کنار 21 ملی پوش دعوت شده دیگر از 16 آبان در اردو حضور پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این اردو تا روز 26 آبان ادامه پیدا می کند، افزود: خانه کشتی شماره یک تهران محل برپایی تمرینات فرنگی کاران بزرگسال کشورمان است.
7458/8066 خبرنگار: مسعود اسماعیلی** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.