به گزارش خبرنگار ایرنا، اظهارات نسنجیده و خارج از قاعده دیپلماتیک رئیس جمهوری آمریکا کافی بود تا مردم سراسر کشورمان قاطعانه مقابل این سخنان موضع گیری کرده و آنان را بیهوده گویی محض تلقی کنند.
سخنان ترامپ هرچند ضد ایرانی بود اما یک خوبی هم داشت و آن افزایش همدلی، اتحاد و انسجام ملت ایران بود، یگانگی و اتحادی که به خوبی می توان از اظهارات عامه مردم آن را لمس کرد.
عربی خواندن خلیج فارس، یکی از مسائلی بود که مردم کرمانشاه نسبت به آن واکنش نشان دادند تا جایی که برخی ها این اظهارات را خنده آور و نشانه بارز بی سوادی ترامپ دانستند.
مرزداران غیرور کرمانشاهی همچنین ضمن اعلام حمایت قاطعانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی اصیل و ارزشی را حافظ امنیت کشور در بحران خاورمیانه معرفی کرده و اظهارات رئیس جمهوری آمریکا را پوچ و شرم آور خواندند.

**افکار رئیس جمهوری آمریکا پوچ و اظهارات وی خنده آور است
محمد امین مرادی دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افکار رئیس جمهوری آمریکا را پوچ و بی اساس و اظهارات وی را خنده آور توصیف کرد و گفت: سخنان وی نشان می دهد که هنوز ملت ایران را نشناخته است.
وی با اشاره به قدرت ایران و اینکه امروز تمام دنیا به این قدرت اذعان دارد، افزود: آمریکا توان در افتادن با کشور ایران و ملت همیشه در صحنه ما را ندارد.
این دانشجوی کرمانشاهی گفت: اینکه رئیس جمهوری آمریکا، خلیج فارس را با عنوان خلیج عربی یاد می کند نشانگر بی سوادی مطلق وی است و آقای روحانی نیز پاسخ خوبی به او داد که باید برود جغرافیا را مطالعه کند.
مرادی در پایان و با تاکید اینکه سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور در ناآرامی های منطقه است، یادآوری کرد: بدون شک ترامپ بازنده بزرگ تقابل ایران و آمریکا خواهد بود.

**مردم ایران همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند
سعید حیدری که در آژانس تاکسی تلفنی کار می کند، نیز به سخنان اخیر ترامپ واکنش نشان داد و گفت: مردم ایران همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده و اظهارات رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند خدشه ای به این اتحاد و همدلی وارد کند.
وی با پوچ و واهی خواندن سخنان رئیس جمهوری آمریکا، گفت: در عداوت و دشمنی استکبار با ملت ایران که آمریکا سردمدار آن است شکی وجود ندارد.
حیدری ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا از خلیج همیشه فارس به عنوان خلیج عربی یاد می کند، نشانگر بی سوادی اوست و به گفته رئیس جمهور خودمان، ترامپ بهتر است مقداری جغرافیا مطالعه کند.
این شهروند کرمانشاهی در پایان با حمایت از سپاه پاسداران، این نیروی نظامی را پشتوانه ای قوی برای نظام دانست که بخش اعظمی از امنیت داخل کشور و منطقه مرهون تلاش ها و زحمات کارکنان آن است.

** تلاش آمریکا برای مقابله با انقلاب بی فایده است
خانم بابایی یکی از فرهنگیان کرمانشاهی نیز تلاش های آمریکا برای مقابله با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی فایده دانست و گفت: ملت ایران با این سخنان از مسیر پرافتخاری که در پیش گرفته منحرف نخواهد شد.
وی با بیان اینکه آمریکا و مقاماتش سال هاست که دشمنی و عداوتشان علیه دولت و ملت ایران را ثابت کرده اند، گفت: این اظهارات باعث افزایش همدلی و وحدت ملی می شود.
بابایی تاکید کرد: ملت ایران همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت خواهد کرد و آمریکا و ایادیش هم هرگز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

**آمریکا از پیشرفت های ایران نگران و مضطرب است
قاسم یاراحمدی یکی دیگر از شهروندان کرمانشاهی نیز گفت: آمریکا به شدت از پیشرفت های خیره کننده ایران در مسائل مختلف نگران و مضطرب است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع ادامه این روند شود.
وی گفت: یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد و به طور قطع آن ها در مقابل انسجام ملت ایران کاری از پیش نمی برند و بازنده نهایی ماجرا خواهند بود.
یاراحمدی اظهار کرد: اظهارنظر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص خلیج فارس در حالی که هیچ ارتباطی به او ندارد یکی دیگر از نشانه های پوچ بودن افکار اوست.

**تغییر نام خلیج همیشگی فارس یکی از خنده دارترین سخنان ترامپ بود
ونوس بنیانی که در یکی از شرکت های بیمه ای اشتغال دارد نیز در گفت و گو با ایرنا، تغییر نام خلیج همیشگی فارس را یکی از خنده دارترین سخنان ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دانست.
وی با بیان اینکه خلیج فارس برای همیشه به این نام رسمیت دارد، به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران نیز واکنش نشان داد و گفت: سپاه از ارزشی ترین و ولایی ترین نیروهای انقلابی کشور است.
بنیانی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آمریکا و سایر سران استکبار هرگز نمی توانند اقدامی علیه امنیت ملی ایران انجام دهند، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آماده هستند که هر زمان لازم باشد پاسخ مناسب و دندان شکنی به یاوه گویی آنان بدهند.
این بانوی کرمانشاهی در پایان گفت: بیان چنین مطالب سخیفی از سوی رئیس جمهوری آمریکا نه تنها سودی برای آن ها به همراه نخواهد داشت بلکه موجب افزایش اقتدار و انسجام ملی ما خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.