به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل برای جلب رضایت صهیونیست ها افزود: رییس جمهوری آمریکا از نبود مردم سالاری و دموکراسی در ایران اسلامی سخن می گوید در حالی که در آمریکا سیاه پوستان از کمترین حمایت برخوردارند.
وی اظهارداشت: انتخابات در ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم و در یک فضای سالم رقابتی برگزار می شود و این امر بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشورمان است.
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به فارسی صحبت کردن نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیست به بهانه این که خود را دوست مردم ایران جا بزند، اضافه کرد: ملت الهی و دینی ما به خوبی می دانند که صهیونیست ها چه جنایاتی را در جهان مرتکب می شوند و حمایت این رژیم غاصب از گروه های تروریستی و تکفیری داعش بر کسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام ملکی با بیان این که ترامپ ایرانی ها را تروریست می خواند، اضافه کرد که ملت ما نمی توانند حرف های شما را بپذیرند و کلام شما را دروغ می دانند و اگر قدرت موشکی نظام اسلامی نبود، جنایات بزرگی را علیه کشورمان مرتکب می شدید.
وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: اگر کوچک ترین تعرضی از شما سر بزند با فرمان ولی امر مسلمین جهان، زمین را برای شما تبدیل به جهنم خواهیم کرد.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت رشادت های شهیدان و ایثارگران افزود: سند امنیت ملی ما هشت سال دفاع مقدس است.
وی در ادامه، آغاز سال تحصیلی را به همه دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان و دانشجویان تبریک گفت.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی**انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.