به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم خبری ورزش استان، در هفته گذشته حضور امیرمحمد فتاح پور و محمدصدیق حشمتیان 2 ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان کشور برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا بود.
اردوی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان ایران از 28 مرداد در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا نهم شهریور ادامه خواهد یافت.

** اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان پینگ پنگ دختران در کرمانشاه آغاز شد
اردوی آمادگی تیم های ملی پینگ پنگ دختران ایران در رده های سنی نوجوانان و جوانان از صبح روز 31 مرداد با حضور 14 ورزشکار به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و تا ششم شهریور ادامه می یابد.
در این اردو شیما صفایی (همدان)، کیمیا رستمی (تهران)، فرناز اسکندری (خوزستان)، الینا رحیمی (آذربایجان غربی) و دالیا صلاحی و مهنا مقصودی (کرمانشاه) اردونشینان تیم نوجوانان هستند و پریناز حاجیلو (البرز)، هلیا اصغر(تهران)، مینا پورموسوی (البرز)، پریا خضر(آذربایجان غربی) و بهاره صیدی، دلنیا درویشی، آوا سعیدی و نگین ابراهیمی (کرمانشاه) نیز نفرات تیم جوانان ایران را تشکیل می دهند.

** کاراته کا کرمانشاهی مجوز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را کسب کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از موفقیت کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های انتخابی و کسب مجوز حضور در رقابت های جهانی اسپانیا خبر داد و گفت: علی مسکینی کاراته کا کرمانشاهی است که در رقابت های انتخابی با چهار پیروزی توانست به عضویت تیم ملی در آید.
مصطفی باباملکی ادامه داد: کاراته ایران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات جهانی که آبان ماه به میزبانی شهر تنریف اسپانیا برگزار می شود، حضور پیدا خواهد کرد و مسکینی نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم امید ایران خواهد بود.

** ورزشکار کرمانشاهی مدال نقره مسابقات تیروکمان دانشجویان جهان را کسب کرد
مسابقات دانشجویان جهان در رشته تیراندازی با کمان برگزار و میلاد رشیدی ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره تیمی مسابقات شد.
تیم سه نفره ایران متشکل از میلاد رشیدی، یاسر عمویی و امید طاهری در اولین مسابقه خود 213 بر 203 مقابل تیم آلمان صاحب برتری شد و در مسابقه دوم نیز 223 بر 217 از سد ترکیه عبور کرد.
کمانداران ایران در مسابقه سوم برابر تیم قدرتمند کره جنوبی ایستادند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی 222 بر 222 به پایان رسید تا تکلیف پیروز این میدان در تیر طلایی مشخص شود که در این مرحله نیز تیم ایران توانست با حساب 29 بر 28 صاحب برتری شده و راهی دیدار فینال شود که در نهایت با قبول شکست 232 بر 227 برابر روسیه، به مدال نقره بسنده کردند.
میلاد رشیدی در پایان این رقابت ها مدال نقره خود را تقدیم شهید 'محسن جججی' از شهدای مدافع حرم کرد.

** وزنه بردارکرمانشاهی مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد
در پنجمین روز از مسابقات دانشجویان جهان و در رشته وزنه برداری، 'کیا قدمی' ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها در مجموع با بلند کردن 381 کیلو وزنه مدال برنز موفق به کسب مدال برنز شد.
وی نماینده دسته 105 کیلوگرم ایران در رقابت های دانشجویان جهان بود که در حرکات یکضرب ابتدا وزنه 166 کیلویی را به راحتی بالای سر برد اما در حرکت دوم از مهار وزنه 170 کیلوگرمی عاجز ماند.
این وزنه بردار کرمانشاهی در حرکت سوم خود با تلاش فراوان موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی شد تا در این بخش مقام سوم را کسب کند.
کیا قدمی در حرکت نخست 2 ضرب موفق به مهار وزنه 203 کیلویی شد تا با توجه به ناکامی وزنه بردار ترکیه در دو ضرب، مدال برنزش قطعی شود.
وی در حرکت دوم وزنه 211 کیلویی را به سختی بالای سر برد اما در حرکت سوم خود از مهار وزنه 222 کیلویی بازماند تا به همان برنز اکتفا کند.

** مقام سوم برای پیشکسوتان کشتی کرمانشاه
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب عنوان سومی تیم های منتخب آزاد و فرنگی استان در رقابت های قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد و گفت: مسابقات کشتی در هر 2 بخش آزاد و فرنگی در پنج گروه ( A-B-C-D-E ) به میزبانی تبریز برگزار و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.
محمدحسین محبی اظهار کرد: در پایان مسابقات کشتی آزاد تیم های تهران، مازندران و کرمانشاه و در رقابت های کشتی فرنگی نیز تیم های مازندران، تهران و کرمانشاه به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

**محبی از رقابت های کشتی قهرمانی جهان حذف شد
در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در دور نخست رقابت های قهرمانی جهان در کشتی جسورانه داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان کشتی گیر گرجستانی الاصل ازبکستان را 3 بر 2 شکست داد.
وی در دومین مبارزه آلن زاسایف دارنده 2 مدال نقره جهان از اوکراین را 6 بر 2 شکست داد و پای به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.
محبی در این مرحله متاسفانه با نتیجه 5 بر 4 مبارزه را به «نیک گویازدوفسکی» آزادکار لهستانی الاصل آمریکا واگذار کرد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.